Sunday 6 January 2013

AKU TRADE UNTUNG DENGAN PLUS500

Kenapa PLUS500?? Sebab utama aku memilih trade kat PLUS500 adalah FREE BONUS RM50.00. Hehe.. Daripada RM50.00 tu la aku Start Trading.  Sehari je belajar guna Akaun Demo.. bila da dapat konsep nak jual dan beli nya..aku terus buat live trade guna bonus free RM50.00 tu.. 


Platform PLUS500 sangat simple dan sesuai untuk newbies yang baru nak belajar selok belok trading online. Pengaktifan akaun pun sangat cepat. Aku tak pandai sangat analisis market tu.. jadi aku selalu target untuk short-term investment.. hehe.. jadi sekali trade aku try dapatkan keuntungan dalam RM50.00.. agak-agak nak sampai target..aku terus locked profit la.

Apa yang terbaiknya Platform PLUS500 nie mempunyai leverage yang tinggi sehingga 1:5  dan boleh trading dalam SAHAM, FOREX, KOMODITI, INDEKS, ETF dan CFD. Pada sesiapa yang tak faham ape benda tu boleh check kat sini. Sebabnya..aku pun masih belajar.. korang boleh refer terus kat website PLUS500


Anda suka bonus tak? Sekarang PLUS500 nak bagi promosi bonus nie..



PLUS500 dimiliki oleh Plus500UK Ltd. Syarikat yang berpangkalan di UK dengan pejabat utamanya terletak di bandar London. Syarikat pada masa ini menawarkan portfolio yang mempunyai lebih 1000 instrumen bagi lebih berjuta-juta pelanggan, menjadikannya penyedia CFD yang berkembang dengan pesat di Eropah dan Asia.

Semua dana pelanggan runcit selamat dengan Plus500. Baki penuh wang kesemua pelanggan runcit kami diletakkan di dalam akaun bank yang berasingan yang tidak boleh digunakan oleh kami. Oleh itu, keselamatan dana ini adalah benar-benar perlu. Wang anda di lindungi.


7 comments:

Unknown said...

Kalau main demo macam senang je..skang ni pun dah dapat 600k..aku try nak main pakai duit betul..masaalah nya.tak tahu macam mana nak cash kan duit tu...kalau ada orang ajar best gak..email kat kancilburukpink@gmail.com..area k.l

Unknown said...

Sila beri tnjuk ajar..im newbie

Unknown said...

Salam.hebat tu dpt 600k kt demo.
Boleh ajar sikit mcm mne

Unknown said...

Salam.hebat tu dpt 600k kt demo.
Boleh ajar sikit mcm mne

Unknown said...

Mcm mna nak deposit and withdraw.?

Anonymous said...

Hey gais semua.. berjaya withdraw tak duit tu? i nk buat kalo ohsem.. tq

brosly said...

hai..saya pernah buat untung dri duit free tu.. dua kali dah withdraw.. lepas tu MC.. malas dah nak deposit masa tak ada. satu lagi tak ada teknik yg betul2 holygrail.. dulu untung cuma nasib je. sapa2 nak tahu cara macam mana nak deposit dan withdraw boleh email ke saya roslijaafar1799@gmail.com..insyallah saya boleh bntu mana yg nak thu..