Thursday 3 January 2013

APA KATA MELABUR DALAM CURRENCY EXCHANGE PLAK???

Ada sesiapa yang berminat hendak MELABUR dengan modal yang rendah? keuntungan berkali-kali dalam sehari? buat part time boleh.. Jadi full time investor pun boleh..


Investor?? nampak macam kena keluarkan modal besar kan.. tak perlu modal besar pun.. sebabnya bila SIGN UP je akan dapat RM50.00 sebagai BONUS untuk memulakan trading. Ini lah sebab utama saya join..hihi.. tak perlu keluar modal.. terus belajar invest guna RM50.00 yang terus di kredit masuk dalam akaun Plus500 kita..

Setiap orang ada tahap risiko yang sanggup di tanggung.. saya adalah seorang yang short-term investor.. maknanya saya target ambil keuntungan dalam masa paling pendek 30 minit dan paling panjang sehari (1day).. sebabnya..saya happy sangat setiap kali dapat untung walaupun sedikit..=). Jadi dalam sehari saya akan masuk trade 2-3 kali mengikut keadaan lah..

Platform yang saya gunakan adalah PLUS500.. setakat ni saya memang setia dengan platform nie.. Bagi yang langsung tak reti nak mula.. boleh belajar menggunakan akaun demo.. hmm.. saya guna sekali je.. lepas tu terus trading live..sebabnya.. bagi saya konsep yang perlu di fahami adalah bila perlu beli dan perlu jual? Trade pada masa yang betul.. saya bukan lah pelabur yang banyak duit.. jadi saya trade dalam jumlah yang kecil je..

Ini contoh dalam akaun Plus500 saya>>>> hehe

Ada untung ada rugi.. tapi in total mesti lah kena untung ye..=)


Saya investor yang baru belajar.. happy sharing.. =)

*note : im waiting for profit..ehehee >>>>



3 comments:

ain said...

salam..saya langsung xfaham nak main saham ni...blh tak ajar saya lpas bukaa akaun demo saya perlu buat apa..dlm akaun demo saya saya tak tahu nk buat kedudukan tertutup mcm mana.

zaime said...

Dah try withdrawn duit dalam akaun? Tengok komen2 dalam fb susah nak bawa keluar

Unknown said...

Sis dah try withdraw duit ker?